РРО  (реєстратор розрахункових операцій) – це пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому реалізовані фіскальні функції, що призначені для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій купівлі/продажу іноземної валюти.

Після придбання РРО, Вам необхідно укласти Договір на технічне обслуговування, що регламентується законодавством України. На технічне обслуговування приймаються РРО після проведення повної діагностики спеціалістами центру сервісного обслуговування у присутності представників власника РРО. 

Для експлуатації РРО у фіскальному режимі його необхідно зареєструвати в ДФС. На даний момент процедура реєстрації максимально спрощена та не вимагатиме від Вас значних зусиль. Все що знадобиться – комп’ютер з доступом в Internet та ключ ЕЦП.

В рамках укладеного Договору на технічне обслуговування наші спеціалісти виконають впровадження в експлуатацію та опломбування РРО, проведуть навчання Вашого персоналу, нададуть необхідну консультативну підтримку, за необхідністю виконають ремонт РРО.